Pressupost participatiu

12-12-2023 | | |

L’Ajuntament d’Olesa de Montserrat, a través de la Regidoria de Participació Ciutadana, inicia un nou procés de pressupost participatiu amb l’objectiu principal de possibilitar la participació activa de tota la ciutadania i facilitar l’apoderament del teixit associatiu i de la ciutadania en general en la priorització de les inversions a realitzar.

Per tal d'obtenir el major nombre de vots demanen que tothom voti i que també votin familiars i amics empadronats a Olesa i que siguin majors de 16 anys.

Procediment:
- Entrar al web PARTICIPA Olesa de Montserrat
- Si no esteu registrats, us heu de registrar amb les dades que consten al padró.

-  Tens un moneder de 200.000 euros i s'han de seleccionar propostes fins a gastar almenys 190.000 euros.
- Com que només es destinen 50.000 a Equipaments i la resta a espais públics ES IMPORTANT que només es seleccioni la nostra proposta (número 51) com a equipaments i que la resta siguin propostes destinades a espais públics.