Resum del Vè concurs de faltes directes.

07-05-2024 | | |

Coincidint amb el dia festiu de l' 1 de Maig, es va celebrar al Pavelló Annex del Salvador Boada el Vè Concurs de Faltes directes del Club Olesa Patí. Una cinquantena de participants, entre porters, jugadors, grans, mitjans i petits es van trobar per a esbrinar qui eren el millor xutador i el millor porter en faltes directes.

En la categoria de prebenjamins i benjamins, Eder Hernández va ser el millor xutador i Pere Sampèriz el millor porter.

En la categoría d' alevins, Eyre Estepa i June Wehrle van ser les més destacades.

En infantil i juvenil, van destacar Jesús Alonso i Lluís Sucarrats, mentre que als grans Aran Garcia i Marc Moreno van quedar en la primera posició

En acabar el concurs, es va celebrar una ronda de lluïment on el públic va votar quins llançadors van ser els seus preferits, guanyant de nou Marc Moreno.

Podeu trobar la galeria completa fent click aquí.