Presentació d' equips temporada 2023/24

07-11-2023 | | |

El Club Olesa Patí va celebrar aquest dissabte la presentació dels seus equips en un dia ple d'hoquei, riures i companyonia. La jornada va ser un èxit i va servir per donar el tret de sortida a la nova temporada del club.

El matí va començar amb l'equip benjamí enfrontant-se al Club Hoquei Santa Perpètua B. Els locals van aconseguir una victòria per 3 a 1, en un partit molt disputat. Els jugadors dels dos equips van mostrar un bon nivell i van donar un gran espectacle al públic assistent.

A continuació, els prebenjamins van perdre davant del CH Navarcles per 1 a 4. Els locals van jugar un bon partit, però els visitants van ser més contundents en atac.

Després dels partits, es va celebrar la presentació dels equips. Un a un, van desfilar tots els equips juntament amb els seus entrenadors i delegats. Des dels més petits fins als seniors, es van poder conèixer les noves incorporacions i aplaudir als jugadors i jugadores ja coneguts, també es van fer les fotografies oficials dels jugadors i dels equips.

La presentació va culminar amb un parlament de Jordi Parent, alcalde d'Olesa de Montserrat. Podeu veure un recull de fotografies aquí i aquí

El dinar de germanor va ser un èxit rotund. Es va fer una arrossada popular que va reunir més de 150 persones.

La jornada va acabar amb el partit del Senior que va derrotar al líder de la seva categoria per golejada. Els locals van jugar un partit espectacular i van aconseguir una victòria important per a les seves aspiracions.