S' ha acabat l' OKampus 2023

01-09-2023 | | |

Un any més, hem celebrat l'OKampus amb gran èxit i entusiasme. Cinc intensos dies dedicats a l'hoquei patins, plens de competicions apassionants, jocs i, sobretot, l'oportunitat de retrobar-nos amb els nostres companys de club després de l'estiu.

Aquest esdeveniment tan esperat marca el tret de sortida de la pretemporada per als nostres jugadors del club, que, han iniciat els seus entrenaments en preparació per a la temporada 2023-24. Aquesta etapa de preparació és crucial per assegurar-nos que estiguem en la millor forma possible quan arribi el moment de les competicions oficials. És també un moment perfecte per reconectar amb els seus entrenadors.

Per descomptat, no podem oblidar els moments de diversió i relaxació que hem compartit durant aquesta setmana intensa. Després de les sessions d'entrenament, hem tingut l'oportunitat de refrescar-nos i relaxar-nos amb refrescants banys a la piscina municipal,  carregant les piles per a la temporada que tenim al davant.