Okampus d'estiu 2023

26-06-2023 | | |

Ens complau anunciar-vos que el nostre Campus d'Estiu tindrà lloc del 28 d'Agost al 1 de Setembre. Aquesta oportunitat única permetrà als nens i joves gaudir d'activitats divertides i formatives mentre desenvolupen les seves habilitats en el món de l'hoquei patins.

El campus s'impartirà en horari de matí, de 9 a 13 h, oferint als participants una experiència enriquidora i única. A més, disposem d'un servei d'acollida opcional per a aquells que necessitin una atenció addicional. L'acollida matinal estarà disponible de 8 a 9 h, mentre que l'acollida de migdia s'oferirà de 13 a 14 h. Els preus per a aquest servei són els següents: 25 € per als cinc dies d'acollida completa (matinal i migdia) i 3 € per hora en cas d'acollida puntual (amb un grup mínim de 5 persones).

Per als membres del Club Olesa Patí, el preu del campus de cinc dies serà de 75 €, mentre que per als no membres el preu serà de 90 €.

Les inscripcions estaran obertes fins al 13 de Juliol de 2022 f. Cal completar el formulari d'inscripció corresponent, ja sigui per als membres del Club Olesa Patí o per als participants d'altres clubs. Tingueu en compte que les places són limitades i només disposem de 36 llocs disponibles.

Formulari per a socis: Link

Formulari per a no socis: Link