Inscripció al Concurs de directes

10-05-2023 | | |

El Club Olesa Patí està organitzant el quart concurs de faltes directes, que se celebrarà el proper 20 de maig. Aquesta competició esdevé una gran oportunitat per als jugadors i jugadores d'exhibir les seves habilitats i guanyar premis per al millor porter/a i el millor jugador/a en cada una de les quatre categories. Tot i que encara no s'ha determinat quines categories seran, això es farà en funció de les inscripcions que es rebin.

Les inscripcions estan obertes fins al 14 de maig, amb un cost de 10€ per participant. Cal destacar que les places són limitades, pel que es recomana als interessats que s'inscriguin amb antelació per evitar qualsevol decepció. Així doncs, si voleu participar, no ho deixeu per última hora.

A més del concurs, els participants i el públic podran gaudir d'un sopar de germanor després de la competició. Per assistir-hi, cal reservar i adquirir els tiquets corresponents omplint el formulari que us proporcionarà l'organització. Cada tiquet té un preu de 8€ i inclou pica-pica, pa i un plat a triar entre botifarra o hamburguesa, acompanyat de mongetes o patates al caliu. Les begudes estaran disponibles al servei de bar que es disposarà durant tota l'activitat.

En resum, si sou amants de l' hoquei patins i us agradaria demostrar les vostres habilitats en el camp de les faltes directes, no dubteu en inscriure-us al quart concurs organitzat pel Club Olesa Patí. A més, podreu gaudir d'una nit fantàstica amb un sopar de germanor i bon ambient. No ho dubteu més i reserveu ja el vostre lloc!

Inscripció per a concurs

Inscripció per al sopar