Ok Campus 2023

20-02-2023 | | |

Us anunciem que del 03 al 06 d'abril portarà a terme un Campus de Tecnificació per a nens i nenes de 4 a 16 anys. Aquest esdeveniment es durà a terme al Centre Esportiu Amposta Parc. El preu per a socis del club serà de 230€, mentre que per als no socis serà de 250€. A més, el preu inclou el transport des d'Olesa.

Per inscriure's, podeu contactar amb la junta del club a través del correu electrònic juntacop@gmail.com o trucant als telèfons d'Arnau Bonastre al 722 292 955 o de Roser Cuesta al 655 455 974. Les inscripcions estaran obertes fins al 3 de març.

Si sou socis del club, podeu utilitzar el formulari d'inscripció disponible a www.clubolesapati.cat/Socis, mentre que si no sou socis, heu de completar el formulari disponible a www.clubolesapati.cat/Nosocis.

Aquesta és una gran oportunitat per als nens i nenes que volen millorar les seves habilitats esportives i gaudir d'uns dies de diversió i aprenentatge amb altres joves amants del patinatge. Si teniu algun dubte, no dubteu a posar-vos en contacte amb el Club Olesa Patí per obtenir més informació.