Nova App del Club Olesa Patí

23-10-2022 | | |

Ja es pot descarregar des de la Google Play Store la nova aplicació per telèfons intel·ligents i tauletes Android del Club.

En ella podeu trobar els calendaris, resultats i classificacions dels equips del club, així com les darreres notícies.

L'aplicació consta de cinc seccions diferents:

1. La pàgina principal, on es troben el pròxim partit i les darreres notícies.
  2. L'apartat de notícies.
  3. L'apartat de Propers partits, on podem trobar els horaris dels següents partits, així com un enllaç directe al Pavelló via Google Maps.
  4. L'apartat d'Equips, on podem accedir a veure el pròxim partit, la plantilla i les competicions de cada equip, així com un filtre per a veure només els equips que ens interessin.
  5. L'apartat de Competicions, on podem accedir a cada lliga o torneig.

De moment, l'aplicació només està disponible per Android, hi podeu accedir mitjançant aquest enllaç  o el codi QR següent.