Club Olesa Patí
Carrer de l'Urgell, s/n, 08640
Olesa de Montserrat, Barcelona

Tercer concurs de faltes directes.

20-05-2022 | | |

El 4 de juny se celebrarà el tercer concurs de faltes directes, organitzat per Club Olesa Patí

Hi haurà premis per al millor porter/a i el millor jugador/a de cada una de les quatres categories, que encara estan per decidir en funció de les inscripcions.

Les inscripcions estan obertes fins al dia 31 de maig i tenen un preu de 10€ per participant. Les places són limitades.

Un cop finalitzat el concurs, hi haurà un sopar de germanor. Per assistir a aquest sopar haureu de reservar i adquirir els tiquets corresponents omplint el formulari següent.

Cada tiquet te un preu de 8 € i inclou pica-pica, pa i un plat a triar botifarra/llom/hamburguesa i mongetes/patata al caliu. La beguda la podreu comprar al servei de bar que hi haurà durant tota l'activitat.

Us hi esperem!