Crònica: COP Senior A - CP Masquefa

05-11-2023 | | |

Com a cloenda de la presentació dels equips del Club, es va celebrar el partit entre l'equip sènior i el CP Masquefa, que fins ahir era líder invicte del grup C de Segona Catalana. L'Annex Salvador Boada estava completament ple de seguidors de l'Olesa i del Masquefa.

Només uns minuts després de l'inici del partit, Albert Gramunt va aconseguir marcar el primer gol, seguit de prop per Carles Pérez. El partit va ser marcat per una alta quantitat de faltes, i al minut 8 es va mostrar la primera targeta blava a un jugador del CP Masquefa. Albert va encarregar-se de la falta, tot i que no va aconseguir convertir-la en gol. Amb un clar domini del joc, Miquel Parent va fer el tercer gol després d'una assistència de Ton Puertas. Pocs instants després, el CP Masquefa va rebre la seva segona targeta blava i Miquel Parent va tornar a marcar.

Un altre protagonista destacat del partit va ser Oriol Trallero, que a més de realitzar moltes intervencions decisives, va aturar un llançament directe al minut 20. Minuts abans de la fi, Juande va marcar un gol, establint el marcador en 5-0.

La segona meitat del partit va començar amb un gol del Masquefa, que, malgrat la clara desavantatge al marcador, va mantenir una intensitat constant. Albert va tornar a augmentar la diferència amb un altre gol de falta directa, encara que el Masquefa va aconseguir marcar un gol i, seguidament, Bruno Tapia va marcar un altre de falta directa al minut 15 establint el 7-2 definitiu.