Crònica: CP Manresa B - Cop Prebenjamí

08-10-2023 | | |

Partit difícil el del Prebenjamí a Manresa.

L'equip es trobava en una fase molt inicial de formació, amb jugadors que pràcticament es trobaven en les primeres fases de la seva carrera esportiva. A més, el rival al qual s'enfrontaven estava compost per nens de més edat.

No obstant això, la primera meitat del partit va revelar aspectes positius del joc de l'equip. Es va veure una gran determinació i esforç, ja que van ser capaços de competir de tu a tu contra l'equip de Manresa. Malgrat haver començat perdent en els primers segons del partit, un gol de Hugo Toledo va igualar el marcador, generant un moment d'il·lusió que va durar fins que Manresa va aconseguir fer el 2-1, marcador amb el qual es va tancar la primera part.

Les tres parts següents del partit van ser dominades de manera clara per Manresa. La diferència d'edat i condicions físiques es va fer evident i els va permetre controlar el partit amb facilitat. Malgrat la notable actuació del porter olesà, els gols de Manresa van anar arribant de manera incessant. Tot i això, els jugadors de l'Olesa no van deixar de lluitar i van tenir diverses oportunitats per marcar.

En resum, el resultat final va ser contundent i no va reflectir el gran esforç i compromís dels més joves membres del club.