5a edició de la Nit de l'Esport Local

21-11-2022 | | |

Centenars d’esportistes de totes les edats i disciplines van omplir divendres al vespre l’Escorxador per assistir a la cinquena edició de La nit de l’esport local, un acte organitzat per la regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Olesa de Montserrat amb l’objectiu de reconèixer la tasca dels clubs i esportistes de la temporada 2021-2022.

L’acte va començar amb un parlament del regidor d'Esports, Domènec Paloma, que es va destacar que "l'esport a Olesa gaudeix d'una bona salut i es comprovarà en tots els reconeixments que es donaran a continuació, amb esportistes i equips olesans a competicions catalanes, estatals i campionats d'Europa i del món".

Tot seguit, l'alcalde d’Olesa de Montserrat, Miquel Riera, va remarcar "la tasca diària de les entitats esportives per treballar per l'esport a Olesa i subratllar que tots els reconeixements que s'atorgaran són resultat de l'esforç de moltíssima gent, entre els quals les famílies que fan una tasca incansable d'acompayament per tal que els infants practiquin esport". A més, Riera va destacar que al marge dels reconeixements, a la Nit de l'Esport Local es vol posar en valor l'esforç de tothom que practica un esport i, que en definitiva, "fan salut i adquireixen els valors relacionats amb l'esport".

L’entrega de reconeixements va començar pels Premis a les gestes esportives que van rebre els equips, esportistes o entitats que han assolit un campionat de lliga, un ascens de categoria o un resultat important en una competició de prestigi.

CLUB OLESA PATÍ:

Equip: ALEVÍ B

Gesta esportiva: Sotscampió de la Copa Federació d’Hoquei Patins a la temporada 21/22.

Erik Santamaría

Laia Prat